VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)

Wij begrijpen dat heldere informatie van essentieel belang is. Om jouw ervaring soepeler te maken, hebben we een lijst met veelgestelde vragen samengesteld. Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen met betrekking tot het bestelproces, betalingen, verzending en retourneren. Blader door de vragen om snel en gemakkelijk de informatie te vinden die je nodig hebt. Als je vraag er niet tussen staat, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze vriendelijke klantenservice. We staan klaar om je te assisteren en je shopervaring zo aangenaam mogelijk te maken!

Bestellen

Uiteraard, als je een opdracht hebt met een hoge oplage en/of een groot oppervlakte dan is het mogelijk een offerte aan te vragen. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van de opdracht naar info@appelgroenreclame.nl. We streven er naar om je binnen twee werkdagen een passend aanbod te doen.

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Maar, zolang wij je bestelling nog niet in productie hebben genomen, kun je de bestelling in de meeste gevallen gelukkig kosteloos annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen.

Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Door ons sterk geautomatiseerd productieproces kan het zijn dat dit samen met andere orders snel wordt doorgestuurd naar onze productie. Wanneer het jou niet meer lukt om deze online te annuleren in je account neem dan contact op met onze klantenservice. 

Bezorgen

Ja, de meeste artikelen in ons assortiment kun je de volgende dag ophalen of met spoed laten bezorgen als je voor 16:30 uur besteld. Maar, voor niets gaat de zon op! Voor deze snelle service betaal je een spoedtoeslag.

Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending.